Votre Forum

Identifiez-vous avec le pseudo d'administration pour configurer et personaliser votre forum.

Vous n'êtes pas identifié.

#1 12-01-2017 08:03:08

schnabel1865
Membre

Leopard Print verschijnt op het Nike Roshe Run

De Roshe Run onderging onlangs een niet-zo-subtiele naamsverandering naar de Nike Roshe One. Betekent dat betekenen Nike is eindelijk de uitrol van een correcte en door vervolg te kunnen Dylan Raasch's 2012 meesterwerk? Misschien, maar de meer waarschijnlijke scenario is dat de schoen heeft gezien een groot aantal makeovers, zoals deze Nike Roshe Beheer NM Breeze, dat het merk alleen maar wilde een minder inspannende manier om het aan te duiden. Hier zien we de overtollige ventilatie land op Nike Air Huarache NM de voorvoet en de hiel hoewel een strook van zekering voegt extra ondersteuning aan de gezonde beweging zool. Pak de meest recente weergave van de steeds transformerende Nike Roshe vandaag Beheer van internationale plaatsen als-titel.

Het ontwerpproces van de Roshe begon terug van de val van 2010. We werden gevraagd om ideeën om een ​​Nike Sportswear 11 seizoensgebonden brainstorm procedure, die gericht zijn op manieren om waarde aan een lagere prijs te brengen Fall. Ik was de enige ontwerper in een groep van merchandisers, marketing en reclame en sales mensen, dus toen ik presenteerde de theorie achter de Roshe het gebied was krekels. Blijkbaar was het idee te abstract wanneer dit gebeurt, maar ik wist dat er iets leek te zijn daar, dus heb ik besloten om het ontwerp in mijn vrije tijd te ontwikkelen.

Afgezien van de details, wilde ik de schoen ontwikkeld om zo veelzijdig mogelijk te worden, dus ik het zo ontworpen dat het op Air Roshe Running Custom blote voeten of met behulp van sokken zou worden gedragen. Je zou kunnen kleden omhoog of omlaag in te kopen, reizen met het, lopen of rennen in te kopen, kou in, de meeste banen. Ik voelde het eenvoudiger mogelijk te maken, hoe meer diepgaande het zou worden.

Het lijkt op elke hoek er leek een uitdaging met die schoen, maar daar waar een paar grote hindernissen die men denkt. De eerste was het verkrijgen van de schoen in de reeks; het volgende werd opgedragen aan mijn geweren met het ontwerp bedoeling. Er was een groot deel van de druk van buitenaf, vooral gezien ik eindigde als vrij nieuw voor Nike in die tijd, maar het ontwerp opzichter, Andreas Harlow, en de categorie directeur, Jeff Henderson, had mijn rug en waren keihard dat ik onderhouden van mijn originele ideeën en zo schoon mogelijk te houden.

Dit artikel is deel van de Crosstown Running assortiment. De levensstijl van het gaan. Roshe One FLicht Weight Roze Nike presenteert de Roshe beheren, komen in een ademende zwarte mesh, met houtskool swoosh branding aan de zijkanten, verder branding op de lichtgewicht tong en de gewatteerde enkel kraag die voor extra bescherming en gemak en comfort. Andere details zijn tonale gestikt, tonale detaillering op de tong en op de hiel stuk. Verdere details zijn geborduurd oogjes op de volledige lace up, een Solarsoft inlegzool evenals Phylon tussenzool voor verhoogde demping en een licht gestructureerd wafel zool te doen.

Pied de page des forums